رئیس کمیته اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران گفت: فعالیت‌های مرتبط با توانمندسازی زنان باید تا زمان ایجاد ساختارهای جدید در شورا جدی گرفته شود.

شمس احسان

همشهری آنلاین- زهرا شمس احسان در دویست و چهل و هفتمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران ضمن تقدیر از هموطنان برای نقش آفرینی در انتخابات و آینده ای روشن برای کشور، اظهار کرد: فعالیت‌های مرتبط با توانمندسازی زنان باید تا زمان ایجاد ساختارهای جدید در شورا جدی گرفته شود.

وی افزود: شهرداری در حمایت از اشتغال و توانمندسازی زنان سرپرست خانوار در سالهای اخیر تلاش خوبی داشته و سال قبل طرح جامع توانمندسازی بانوان سرپرست خانوار را تصویب کردیم. انتظار می‌رود فعالیت ها در ساختارهای موجود پیگیری شود و از ابلاغیه های مغایر خودداری صورت بگیرد.

شمس احسان با بیان اینکه اخیراً ابلاغیه هایی به مناطق داشتیم که با ساختار ها مغایرت داشته است، تصریح کرد: برخی از این ناهماهنگی ها و مکاتبات خارج از روال می تواند به شُرکای اجتماعی شهرداری و بهره برداران مراکز و قشر آسیب پذیر آسیب بزند. لذا انتظار داریم اداره ای که هنوز به تصویب شورا نرسیده ابلاغیه های مغایر قانون صادر نکند و شاهد توقف این مراکز در سطح شهر نباشیم.

کد خبر 865128

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha